piątek, 22 stycznia 2016

Akcesoria dla dziecka c.d. czyli ostateczne przygotowania

Hej,

Już zostało mi niewiele czasu, więc spinam się jak mogę, aby wszystko było gotowe. Pokój małej prawie na finiszu- niestety dopiero niedawno dojechały do nas mebelki (teraz są w trakcie składania). Na samym końcu pozostanie najlepsza część czyli dekoracje- nie zabraknie tam oczywiście naszych ręcznie robionych śliczności, które już mogłyście zobaczyć na Instagramie :) Akcesoria dla dziecka też już mam w większości skompletowane (mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam). Oto co ostatnio nabyłam:

MR B



Bardzo dobrze sprawdził się u Asi, więc postanowiłam też się w niego zaopatrzyć. Siostra już o nim wspominała więc napiszę tylko krótko, że zabawka jest polskiej firmy LULALLOVE, posiada kontrastowe kolory, które przykuwają wzrok noworodka oraz pełni również funkcję termoforku. Lullalove, cena: 79zł


Gryzak supeRRO baby hevea


Produkt jest również polskiej firmy LULLALOVE. Spodobał mi się fakt, że gryzak jest przypinany do bambusowego śliniaczka, dzięki czemu nie ma konieczności zbierania go co chwilę z podłogi i wyparzania ;) Sam gryzak wykonany jest z naturalnego kauczuku, przez co jest bezpieczny, ponieważ nie zawiera ftalanów i metali ciężkich, a dodatkowo jest to materiał antybakteryjny. Nie posiada też żadnych dziurek więc do środka się nie nalewa woda i nie ma ryzyka powstawania pleśni w środku jak to ma miejsce w przypadku innych gryzaków oraz zabawek do kąpieli. Lullalove, cena: 53zł


Butelka Twistshake i pojemniczki na przekąski


Na pewno kojarzycie ostatni hit wśród butelek na Instagramie czyli kolorowe butelki szwedzkiej firmy Twistshake. Przykuwają wzrok przede wszystkim swoimi kontrastowymi kolorami oraz fajnym designerskim kształtem. Butelki są w trzech wielkościach: 180ml, 260ml oraz 330ml. W każdym zestawie znajduje się butelka z sitkiem/mikserkiem, smoczek antykolkowy, pojemniczek na przekąski oraz nakrętka. Ja posiadam niebieską butelkę 180ml oraz dwa dodatkowe zielone pojemniczki na przekąski. Jestem ciekawa jak się sprawdzi w trakcie użytkowania, ale to będę mogła Wam powiedzieć za jakiś czas. :) Twistshake, Cena zestawu: ok 14 euro (można je kupić również na polskich stronach w złotówkach)

Wanienka ze stelażem


Zdecydowałam się na tradycyjną plastikową wanienkę w opływowym kształcie, aby wygodnie włożyć do niej maluszka. Długo myślałam czy kupować stelaż, ale ostatecznie stwierdziłam, że będzie to znacznie wygodniejsze od przenoszenia krzeseł i tworzenia kącika kąpielowego. Wanienkę na stelażu ustawię zaraz koło przewijaka, dzięki czemu wszystko będę miała w zasięgu ręki. Całość kupiłam na allegro, cena wanienki: 35zł, stelaż: 50zł


Tiny Love Leżaczek-Bujaczek-Łóżeczko 3w1



Chciałam kupić coś wielofunkcyjnego, co najlepiej będzie można wykorzystywać już od pierwszych dni maleństwa. Większość leżaczków nadaje się dla dzieci powyżej 3 miesiąca życia ze względu na pozycję jaką dziecko przybiera po włożeniu go do siedziska. Ten model bardzo mnie ujął, ponieważ z leżaczka w łatwy sposób można zrobić płaskie łóżeczko, do którego wkładamy noworodka. Do starszego dziecka można lekko podnieść oparcie i stworzyć fantastyczny leżaczek, a podnosząc jeszcze bardziej tworzymy fajny fotelik do karmienia, który może służyć dzieciom aż do osiągnięcia przez nich 18kg. Do zestawu dołączona jest mała karuzela, która wydaje dźwięki oraz ma doczepione do niej dwa miękkie pluszaki. Po zdjęciu blokady z leżaczka powstaje fajny bujaczek, który dodatkowo ma opcję delikatnych wibracji. Stwierdziłam, że będzie mi on bardzo przydatny jak będę chciała mieć małą na oku przygotowując małe co nieco w kuchni ;) Smyk, cena: 370zł

Jeśli macie coś co Wam nie pokazywałam, a jest godne polecenia i uwagi to piszcie! Chętnie poznam opinię o innych produktach.

Pozdrawiam,
Marysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz