poniedziałek, 21 września 2015

Szafa do wymiany?


Hej!

Wiele razy nie będąc jeszcze w ciąży  zastanawiałam się czy to konieczne by w błogosławionym stanie wydać górę pieniędzy, aby kupić nowe ubrania? W końcu dotąd nosiłam rozmiar 36 i to niemożliwe, żebym przez całą ciążę mieściła się w swoje biodrówki czy obcisłe bluzki. Prawda jest taka, że trzeba  przy tych zakupach zachować zdrowy rozsądek. Nie ma sensu wymieniać całej szafy (przecież w tych ubraniach pochodzimy jedynie kilka miesięcy), ale warto kupić coś w czym będziemy czuły się dobrze szczególnie podczas spotkań z rodziną czy znajomymi.
Jeżeli Wasza ciąża tak jak moja przypada na jesień i zimę konieczne jest aby zaopatrzyć się w przynajmniej dwie pary ciążowych, długich spodni. Ja w tym momencie jeszcze wchodzę w kilka par dotychczasowych spodni, stąd na razie posiadam tylko jedne ciążowe w czarnym kolorze. W planach mam jeszcze zakup jeansów i może jakąś kolorową wersję, aby ożywić stylizację w jesienne dni. :) Ostatnio oglądałam jeden z programów śniadaniowych, w którym pani opowiadała o gadżetach przydatnych dla przyszłych mam. Przedstawiane produkty mnie nie zaskoczyły, natomiast zszokowała i rozśmieszyła mnie pani, która stwierdziła, że nie warto kupować spodni ciążowych, ponieważ wystarczy nam stara para spodni i gumka recepturka. Według niej wystarczy przeciągnąć gumkę w dziurce spodni , a drugi koniec zahaczyć o guzik. Ja zdecydowanie wolę nie męczyć się z cisnącą w brzuch gumką recepturką i zakupić spodnie, w których będzie mi wygodnie ;)
Ostatnio uświadomiłam sobie, że czeka mnie zakup kurtki zimowej. Nie mam w szafie żadnej obszernej kurtki, która spełniłaby swoją funkcję przy dużym brzuszku, więc jesienią będę musiała wybrać się na poszukiwania.


Na pewno każda z nas posiada w szafie mnóstwo rozciągliwych bluzek i T-shirtów, które nam dobrze posłużą przy większym brzuszku. Dokładnie tak samo jest u mnie, ale zainwestowałam w kilka bluzeczek, które przydadzą mi się na wyjścia ze znajomymi czy na spotkania rodzinne. Zawsze marzyły mi się typowe ciążowe bluzeczki z marszczeniami po bokach, które uwidocznią brzuszek. Nie mogłam sobie więc kilku odmówić.


Warto pomyśleć jeszcze o jakiejś ciążowej sukience. Na pewno w tym czasie wpadnie jakaś okazja, taka jak imieniny, Wigilia czy Sylwester. Nie trzeba na sukienkę wydawać majątku- ja swoją wylicytowałam na allegro za 40zł, a uważam, że będzie idealna na uroczyste wyjście :)


Ze względu na to, że u mnie w szafie większość sweterków jest krótka i obcisła (jeśli macie takie typu oversize na pewno posłużą Wam przy większym brzuszku) zainwestowałam w dwa ciążowe sweterki i jedną bluzę. W nadchodzącą jesień będą idealne na długie spacery po mojej miejscowości czy wypady do lasu.
Na szczęście nie musimy myśleć o zakupie nowych butów, no chyba, że mocno Wam puchną nogi i wąskie kozaczki się nie sprawdzą.  Najlepsze wówczas będą buty emu, które są wyjątkowo ciepłe ale również o wiele szersze niż standardowe buty za kostkę. 
Na zdjęciu poniżej mam na sobie spodnie ciążowe H&M MAMA, bluzkę RIVER ISLAND i buty SALA.


Pozdrawiam,
Marysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz