wtorek, 8 grudnia 2015

Szaleństwo zakupowe

Witajcie,

Chciałyśmy się pochwalić jakie cudeńka kupiłyśmy ostatnio w La Millou. Asia posiada już kilka ich produktów i jest bardzo zadowolona z ich jakości. Po praniu nie zmieniają kształtu ani swojej pierwotnej wielkości. Ja jestem zauroczona wzorami, które posiada La Millou, szczególnie w wersji dla dziewczynek. Zobaczcie co kupiłyśmy:


 Jestem fanką wzoru w babeczki, więc wybrałam rożek CUPCAKES.


Po raz kolejny wzór CUPCAKES tym razem na ciepłej apaszce wykończonej od wewnątrz minky

 
Poduszka Angel's wings będzie idealna zarówno do gondoli jak i do spacerówki. Tym razem wzór POLAR BEARS, który jest wg mnie drugim najładniejszym :)


Do kompletu oczywiście cieplutki kocyk średniaka o tym samym wzorze :)


Asia kupiła dla swojej małej pociechy śliczną czapkę pliotkę oraz buciki POLAR BEARS tym razem z szarym mikny do kompletu :)


Wszystko było pięknie zapakowane w płócienne woreczki wraz z przywieszonym serduszkiem. Będą idealne do przechowywania drobiazgów bądź akcesorii dla naszych małych dam.
Tak się cieszymy z zakupów, że musiałyśmy się pochwalić ;)

Pozdrawiamy!

4 komentarze:

  1. Fajne to! :) I bardzo ślicznie zapakowane. Wzór w ciasteczka cudowny. Ja już raczej mam wszystko przygotowane dla maleńkiej, ale jak coś mi braknie to chce w te ciasteczka! :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo ciasteczka też skradły moje serce! :) Fajna jest ta apaszka- wydaje się bardzo ciepła :)

      Usuń
  2. Tak jak Wam pisałam na Instagramie - my również lubimy La Millou, ale stawiamy na pingwiny i kolekcję Różczki. A teraz pod choinkę zamówiłam chrześniakowi łapacze snów - mam nadzieję, że dotrą przed świętami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też uwielbiamy łapacze snów :) Zaczęłyśmy nawet własnoręcznie je robić :)

      Usuń