czwartek, 12 listopada 2015

Ciężarnej się nie odmawia!

Hej!


Ciężarnej się nie odmawia... Obojętnie czy jest to kolejna kostka czekolady, cukierek, spontaniczna wizyta w cukierni, pizzerii, nowy element garderoby czy zakup nowego telewizora :) Po prostu nie wolno odmawiać ciężarnej! Ciągle powtarzam to mojemu mężowi, ale znudziło mi się mówienie ciągle tego samego, więc kupiłam koszulkę z odpowiednim napisem i nie muszę już nic mówić, bo wystarczy, że na mnie spojrzy! ;)
Polecam fantastyczne bluzeczki od minepinebaby.com, które ślicznie podkreślają ciążowy brzuszek oraz wyjątkowo dobrze się ją nosi ze względu na to, że wykonane są z najwyższej jakości bawełny. Bluzkę dodatkowo otrzymałam ślicznie zapakowaną- dawno mnie tak nie ucieszyło opakowanie ;)



Pozdrawiam,
Marysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz