czwartek, 5 listopada 2015

Pomysł na pamiątkę dla niemowlaka

Witajcie!

Czas tak szybko biegnie, moje młodsze dzieciątko skończyło już miesiąc :) Z tej okazji chciałam mojej dziewczynce zrobić mały upominek, który byłby dla niej też wesołą, fajną pamiątką na później. Przeglądając Instagram trafiłam na konto Ciucholove.pl, gdzie znalazłam ogromne ilości body, koszulek na których umieszczane są wyjątkowe i niepowtarzalne napisy. Z wielu, mi  najbardziej przypadły do gustu: "Mleczna terrorystka", "Cycoholiczka" i "Moja mama wie najlepiej co jest dla mnie dobre". Nasz wybór padł jednak na body z metryczką, widnieje na nim imię, data,  godzina urodzenia, waga i długość dziecka, można też umieścić indywidualny tekst. Body jest na krótki rękaw, jest miękkie i bardzo przyjemne w dotyku. Producent podaje że zostało wykonane z 100% wysokiej jakości dwułożyskowej bawełny, a napki są bezniklowe. Body było przeze mnie prane w 30 stopniach i prasowane na lewej stronie, wygląda jak nowe i nic się z nim nie stało :) Takie body to super propozycja dla wszystkich szukających niebanalnego prezentu dla dziecka.



Pozdrawiam,
Asia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz