poniedziałek, 16 listopada 2015

Coraz bliżej święta- zakup ozdób świątecznych

Witajcie,

Boże Narodzenie coraz bliżej, więc półki w sklepach uginają się już od świątecznych ozdób. Postanowiłam wcześniej zająć się kupnem bombek i dekoracji tym bardziej, że w tym roku muszę stworzyć choinkę od zera- pierwszą w nowym, własnym domku. :)  Wymarzyła mi się choinka w kolorystyce biało-srebrnej, a zainspirowały mnie do tego poniższe zdjęcia znalezione w Internecie:







Wybrałam się na giełdę kwiatową, gdzie wybór ozdób jest na prawdę bardzo duży i można znaleźć ciekawe rzeczy za  małe pieniądze. Zdecydowałam się na przezroczyste bombki, które są fantastyczne, ponieważ można powiesić je na choince w takiej postaci jak kupiłam bądź włożyć do środka piórko, drobne ozdoby lub zrobić dla niej na szydełku ażurowy kubraczek. Nie mogłam przejść obojętnie obok miniaturowych bombek w kolorze mleczka oraz serduszek wykonanych ze sklejki. Na świąteczny stół kupiłam śliczne biało-srebrne serwetki oraz podłużny talerzyk pomalowany na srebrno, który będzie fajną podstawą dla białych świec. Na pewno na tych zakupach się nie skończy, ponieważ dwumetrowa choinka wymaga jeszcze kilku bombek. ;)



A jak u Was przygotowania do świąt? Kupujecie już coś? Może macie już zakupione prezenty i schowane w szafie?

Pozdrawiam,
Marysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz