wtorek, 13 października 2015

Gdzie kupimy ubrania ciążowe?

Witajcie,

Jakiś czas temu  opowiadałam Wam jakie ubrania ciążowe przydadzą się przyszłym mamom. Dzisiaj chciałabym Wam opisać firmy, które oferują takie ciuszki. Chętnie opowiem Wam również o jakości tych ubrań, ponieważ posiadam kilka sztuk z wymienionych poniżej sklepów.
 

Pierwszą marką o której Wam wspomnę i która wg mnie jest najbardziej dostępna to H&M MAMA. Ubrania tej firmy możemy dostać właściwie w prawie każdym większym mieście, gdzie jest stacjonarny sklep H&M oraz od jakiegoś czasu  mamy możliwość również zamówić je online. Ewidentnym plusem jest cena, gdyż jest ona zbliżona do standardowych ubrań, które możemy znaleźć w H&M. Musimy jednak pamiętać o tym, że jest to sieciówka i jakość na pewno będzie troszkę gorsza niż w specjalistycznych sklepach oferujących modę dla mam. Posiadam kilka ubrań z tego sklepu i akurat modele, które mam mi odpowiadają. Kilka ubrań czeka jeszcze na większy brzuszek, ale na co dzień korzystam już z czarnych spodni ciążowych i bluzki. Spodnie zachowują się bardzo dobrze po praniu i ładnie leżą. Ostrzegam jednak, że rozmiarówka dla spodni jest zaniżona, gdyż zwykle noszę rozmiar 36, a tę parę mam w rozmiarze 38. Bluzeczka jest z serii Conscious i uważam, że jak na H&M materiał jest naprawdę poprawny i po praniu nie rozciąga się.Uważajcie jednak na typowe T-shirty z tego sklepu, gdyż materiał po kilku praniach się bardzo rozciąga.
 

Kolejną marką, o której opowiem to TOPSHOP MATERNITY. Zakupy u nich można robić za pomocą Zalando oraz sklepu TOPSHOP online. Ubrania w tej sieciówce są trochę droższe niż w H&M, ale ich jakość również jest odrobinę lepsza. Posiadam jedną bluzkę ciążową z metką TOPSHOP, którą w tym momencie już noszę i jestem zadowolona z jej jakości nawet po praniu.
 

Kolejną firmą z ubraniami dla kobiet w ciąży jest HAPPYMUM. Zakupy możemy zrobić online oraz w sklepie stacjonarnym, który znajduje się min w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Gdyni i Krakowie.  Marka ta oferuje zarówno odzież ciążową jak i wersje ubrań dla matek karmiących. Ubrania te cechują się naprawdę bardzo dobrą jakością, ale przy tym cena jest również dosyć wysoka. Ja zdecydowałam się kupić  jeansy rurki z metką Happymum i jestem z nich bardzo zadowolona, ponieważ świetnie leżą, nie cisną i dobrze się je nosi.

W swojej szafie posiadam też dwie bluzki firmy 9FASHION MATERNITY, które dostałam od Asi (jej się już nie przydadzą). Muszę przyznać, że wyglądają one nadal bardzo dobrze, ponieważ materiał się nie rozciągnął oraz bluzeczki nie straciły swojego pierwotnego koloru. Ubrania tej marki możemy kupić jedynie za pomocą sklepu online.  Ceny oraz jakość tej odzieży porównałabym do tego co oferuje Happymum z tym, że według mnie Happymum sprzedaje ciekawsze ubrania. 


Ostatnio obiła mi się o uszy marka TORELLE, która oferuje ubrania dla kobiet, dzieci i kobiet w ciąży. Możemy je kupić jedynie za pomocą Internetu. Niestety nie posiadam ich ubrań, więc nie jestem w stanie Wam powiedzieć o ich jakości. Zajrzałam jednak na stronę internetową i mogę stwierdzić, że ich oferta jest dosyć szeroka i ubrania, które oferują cechują się pięknymi klasycznymi fasonami i stonowanymi  kolorami. Ceny są odrobinę niższe niż w Happymum i 9Fashion, więc na pewno warto coś kupić i wypróbować.



W ostatnim czasie natknęłam się na ciekawy portal internetowy, który nastawiony jest na przyszłe mamy. Na stronie pięknamama.pl możemy znaleźć wszelkiego rodzaju ubrania, bieliznę i akcesoria dla kobiet w ciąży.  Jest tam również dział wyprzedaż, gdzie znajduje się znacznie przeceniona odzież z minionej pory roku. Oferta tego portalu jest bardzo szeroka i rzeczy, które tam znajdziemy są w najróżniejszych fasonach i kolorach. Nie robiłam tam jeszcze zakupów, więc niestety nie jestem Wam w stanie powiedzieć jak te ubrania wyglądają na żywo, ale chciałam Wam podrzucić jeszcze jedno miejsce, w którym znajdziemy coś fajnego na nasze duże brzuszki.


Powyżej możecie zobaczyć moje ubrania ciążowe, o których wspominałam wyżej:
  1. Czerwona koszulka TOPSHOP Maternity, czarne spodnie z gumą H&M Mama i złote sandałk H&M
  2. Pomarańczowy T-shirt Reserved (nie ciążowy), jeansy rurki Happymum i miętowe trampki H&M
  3. Zielona, kopertowa bluzka 9Fashion, ponownie czarne spodnie z H&M mama i balerinki nude z firmy KARI
  4. Granatowa koszulka w różyczki H&M mama, po raz kolejny czarne spodnie z H&M mama i czarne balerinki z firmy Deichmann
Zachęcam oczywiście do wykorzystywania swoich dotychczasowych ubrań (ja też w wielu z nich nadal chodzę i mam nadzieję, że długo się zmieszczę), ale niestety jednak nie jest to możliwe w przypadku każdego rodzaju odzieży. Ja np w moje czarne spodnie ciążowe z H&M wskoczyłam już w 3 miesiącu, ponieważ wszystkie moje biodrówki już mnie niemiłosiernie cisnęły (miałam zamiłowanie do obcisłych ubrań).
Mam nadzieję, że dzięki temu co napisałam ułatwiłam Wam w choć mały sposób zakupy ciążowe. ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Marysia

17 komentarzy:

  1. W Katowicach ciążowa kolekcja srednio wyglądała kiedy odwiedziłam ten sklep na poczatku października. Tylko ze trzy rurki z ciuchami. Mix spodnie swetry i bluzki razem. Na szczęście niedaleko mojego miasta w uk jest h&m mama i tutaj jest naprawde cały dzial ciążowy a obok wystawione są też rzeczy luźniejsze. Co do sklepów online niezdecydowalabyn sie ale polecam rzeczy ze zwykłych sklepów szukajcie np. dłuższych bluz i swetrów aby nie sięgały potem do pępuszka 😄 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam w ciąży to Happymum stał się moim ulubionym sklepem. Jestem z Poznania i mieszkam niedaleko CH Malta, gdzie mieści się ów sklep - coraz patrzyłam czy mają coś nowego. Zawsze uważałam, że ciążowe ciuchy dodają seksapilu.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja najlepsze legginsy ciążowe kupiłem dla żony w centrum na Marywilskiej 44 w Warszawie, a ciezko jest o dobry sklep z takimi ubrankami czyz nie? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęcam do odwiedzenia strony www.4mum.pl - super bluzki ciążowe polskiej firmy z nadrukami lub bez.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno w Warszawie otworzył się sklep stacjonarny i online z odzieżą ciążową i do karmienia.
    Mamabaja niedaleko metra Pole Mokotowskie.
    Naprawdę fajne miejsce z dużym wyborem ubrań
    www.mamabaja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Też słyszałam o Torelle jakiś czas temu i po przeczytaniu pozytywnych opinii na tematych ich ubrań, postanowiłam poszukać czegoś z ich kolekcji u siebie. Znalazłam w Agnes w Warszawie, w pobliżu metra Politechnika. Powiem Wam szczerze, że naprawdę super ciuszki. Praktycznie w ogóle się nie niszczą, fajne w dotyku i mega duży wybór. Widać, że tam jest postawione na jakość. Także sama przetestowałam i polecam czytającym bloga, zapoznanie się z ich ofertą w sklepie online: modnaciaza.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pomysły na ubrania dla mam. Sama zastanawiałam się nad tym, czy nie zaopatrzyć się w takie cudeńka, bo termin porodu mam ustalony na październik, więc jeszcze trochę przede mną, a trzeba odświeżyć garderobę raz na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W 9fashion jest bardzo duży wybór ubrań dla kobiet w ciąży

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również dostałam ubrania od przyjaciółki z 9fashion i jest to sukienka oraz bluzka. Super wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam z całego serca ubrania do karmienia z 9fashion

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam dużo dobrego o 9fashion a z racji tego że niedawno zaszłam w ciąże chyba zaopatrzę się w kilka ubrań tej marki

    OdpowiedzUsuń
  14. W 9fashion jest duża oferta ubrań ciązowych jak i do karmienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubie chodzić po lumpeksach, wole zamawiać przez internet. Ja swoje ubrania ciązowe kupowałam na 9fashion

    OdpowiedzUsuń
  16. Zadowolone jesteście z tych ubrań z 9fashion?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń