poniedziałek, 19 października 2015

Warsztaty Mama Wie!

Witajcie,

Wczoraj miałam przyjemność uczestniczenia w warsztatach z serii Mama Wie. Takie warsztaty będą organizowane w najbliższych dniach jeszcze w Kielcach, Krakowie, Katowicach, Olsztynie, Gdańsku i Toruniu. Wystarczy się zarejestrować na stronie i potwierdzić swój udział w danej miejscowości. Na prawdę warto tam być, tym bardziej ze warsztaty są darmowe, a wiedza, która tam zdobyłam jest niezastąpiona.
Gościem specjalnym był Paweł Zawitkowski, który opowiadał o odpowiednim noszeniu dziecka, o prawidłowym rozwoju maluszka oraz odpowiadał na pytania w zakresie fizjoterapii. Nieźle się również uśmiałam podczas tego wykładu, ponieważ muszę przyznać, że Pan Paweł ma bardzo fajne poczucie humoru :) Na kolejnych wykładach była mowa o odpowiedniej pielęgnacji i odżywaniu dziecka, prezentowano produkty dla kobiet karmiących piersią oraz zachęcano do pobierania krwi pępowinowej. Na ostatnim wykładzie zostały przedstawione prawidłowe techniki udzielania pierwszej pomocy podczas zakrztuszenia czy bezdechu u dziecka. Bardzo się cieszę, że posiadam wiedze z tego zakresu i czuję się o wiele bezpieczniej, że w razie krytycznej sytuacji będę wiedziała jak mam się zachować. Za samym końcu warsztatów było losowanie nagród wśród uczestników. Do wygrania były proszki do prania dla dzieci, kosmetyki dla mam i dzieci, poduszki do karmienia, akcesoria chicco, kocyki i laktatory. Mi się niestety nie udało nic wygrać :) Podczas warsztatów każdy otrzymał torebeczkę pełną ulotek, rabatów, próbek kosmetyków oraz kilka drobnych akcesorii dla dziecka jak pieluszka flanelowa czy myjka.




Dla zainteresowanych podaję stronę internetową warsztatów, gdzie można się zarejestrować:

http://www.mama-wie.pl/

Pozdrawiam,
Marysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz